Over DTS Advies

Mijn naam is Daniëlle Buijt-Haverhals

Sinds 2014 eigenaar van DTS Advies

 

Ik sta voor een persoonlijke en deskundige aanpak! 

 

Door mijn 24 jaar werkervaring als bouwkundige 

in de woningbranche ben ik op vele vlakken inzetbaar. 

 

Sinds 2016 ben ik "erkend deskundige energielabel woningbouw" en

bevoegd om energielabels/-indexen te registreren.

 

 

Curriculum Vitae

 

Persoonsgegevens: 

  • Naam: Daniëlle Buijt-Haverhals
  • Adres: Siciliëboulevard 422, 3059 XT Rotterdam
  • Geboortedatum: 27 juni 1969
  • Burgerlijke staat: Gehuwd zonder kinderen
  • Rijbewijs: B+A
  • Email adres: info@dtsadvies.nl
  • Telefoon: 06 38 31 97 15

 

Kwaliteitenaccuraat, betrouwbaar, creatief, eerlijk, flexibel, rustig, zelfstandig.

 

Opleiding:

2018    Professioneel VvE Beheer

2017    HBO Duurzaam Bouwen

2015    EPA-W adviseur volgens nader voorschrift

2014    Vastgoedstyling

2013    NEN 2767 Conditiemeting

2006    Technisch Beheerder/Opzichter onderhoud 3-jarige BOB opleiding: Installatie en onderhoud / Vochtproblemen en onderhoud /    Basis Technisch beheer en onderhoud / Verf en onderhoud / Sociale vaardigheden in onderhoud

2003    MTS Bouwkunde

1997    Opleiding Bouwkunde, Technisch tekenen

1990    HEAO: studierichting communicatie en vormgeving (niet afgerond)

1989    MBO: studierichting vestiging en presentatie

1985    LDS: lagere detailhandel school

 

Cursussen:

2016    Installatietechniek opleiding EPA W en UPA U

2015    Erkend deskundige energielabel woningen

2014    EPA-W maatwerkadvies

2014    NEN 2580 inmeten

2014    Floorplanner 2D en 3D

2007    Asbestherkenning; veiligheidswetgeving, soorten asbest, verschijningsvormen, asbestinventarisatie en sanering.

2003    ZAV beleid

2003    Huurrecht

2001    Makelaarsopleiding

2001    PowerPoint

1999    Internet/outlook ‘98

1999    Verdiepingscolleges “Huur en verhuur van commercieel onroerend goed”

1997    Technisch tekenen

1997    Nederlandse handelscorrespondentie

1995    Lotus 1-2-3

1994    WordPerfect 5.1

 

Werkervaring: vanaf 2014 tot heden als zelfstandige en eigenaar van DTS Advies

Oktober 2017 t/m heden SOR

  • Opzichter bedrijfsbureau, contractbeheer, voorbereiding begroting 2018, bewaking en uitvoering begroting 2017, conditiemeting Vastware, begeleiding energielabel/indexen, procesbegeleider en adviseur teamleider onderhoud.

Juni 2017 t/m oktober 2017 Woonstad Rotterdam

  • Project problemen WKO begeleiden tussen aannemer en huurder/eigenaar.
  • Instructiefilm voor bewoners met uitleg WKO-installaties.
  • Project vervangen open verbrandingstoestellen begeleiding tussen aannemer en huurders.

Februari 2016 t/m mei 2017 SOR

  • Opzichter bedrijfsbureau, contractbeheer, begroting 2017 afdeling onderhoud, bewaking en uitvoering onderhoud begroting 2016 in NCCW, conditiemetingen Vastware, aanleveren gegevens voor rapportages, procesbegeleider en adviseur teamleider onderhoud.

Januari 2015 t/m januari 2016 SOR

  • Opzichter Planmatig onderhoud, conditiemetingen Vastware, Begroting 2016

Maart 2015 VvE Castellamare

  • MJOB inclusief conditiemeting NEN 2767

Oktober t/m december 2014 SOR

  • Projectleider Contractonderhoud, outsourcing onderhoud

 Augustus t/m oktober 2014 SOR

  • Projectleider Outsourcing Klachten- en mutatieonderhoud

 September 2014 Huizenengel

  • Lijsterbeslaan 13 te Rotterdam Bouwkundige keuring

 September 2014 Huizenengel

  • Acacialaan 10 te Rotterdam Bouwkundige keuring

 Augustus 2014 VvE de Driesprong Breda

  • Teteringsedijk te Breda herindeling parkeerterrein

 Januari, februari, maart 2014 Bloem Installatieadvies

  • Bouwkundige ondersteuning/conditiemetingen

Werkervaring in loondienst: 

2009 tot 2013 Jones Lang LaSalle - Assistent Technisch Manager

  • Bouwkundig/Technisch beheer en onderhoud van utiliteitsbouw.
  • Opmaken proces verbaal aanvang en einde huur.
  • Beoordelen bouwkundige verbouwingen.
  • Bijwonen huurdersvergaderingen inzake bouwkundige/technische zaken.
  • Opdragen van klachten/storingen.
  • Afhandelen van schades.
  • Uitwerken van meerjarenbegrotingen en budgetbewaking.

2008 – 2009 Woningcorporatie Wateringen - Opzichter beheer en onderhoud

  • Verantwoordelijkheid voor het dagelijks bouwkundig onderhoud van 2000 eenheden (mutaties, beoordelen zav aanvragen, verhelpen storingen, klachten beoordelen, schade-afhandeling)
  • Verantwoording voor eigen onderhoudsdienst van 5 personen.

2007 – 2008 A. van Erk - Kopersbegeleider nieuwbouwprojecten

  • Kopers begeleiden tijdens de bouwfase.
  • Wensen van kopers verwerken in offerte/autocad tekening/orderbevestiging.
  • Aanvragen offertes wensen kopers.
  • Controle op de bouw.

2005 – 2007 Stichting Ouderenhuisvesting Rotterdam - Opzichter niet planmatig onderhoud.

  • Bouwkundige verantwoordelijk voor helft van het woningbezit.
  • Ondersteuning van planmatig opzichters.

Nieuwbouw:

  • Opleveren nieuwbouwwoning aan eerste huurders.
  • Tweede oplevering met aannemer bij einde opleveringstermijn na drie maanden.
  • Klachten afhandelen met aannemer.
  • Deelnemen aan externe en interne projectteams.

Bestaande bouw:

  • Behandelen/beoordelen/controleren en opleveren van zav-aanvragen.
  • Behandelen/ afhandelen van bouwkundige klachten.
  • Adviseren van en ondersteunen van de huismeesters bij inspectie van woningen bij huuropzegging.
  • Beoordelen en opstellen van meerjarenplanningen.
  • Budgetcontrole.
  • Offertes aanvragen.
  • Controle en accorderen van facturen.             

2004 tot 2005 Vesteda - Bouwkundig opzichter.

  • Behandelen/beoordelen/controleren en opleveren van huurderverzoeken conform het nieuwe ZAV-beleid.
  • Behandelen/afhandelen van bouwkundige klachten.
  • Adviseren van huurders op bouwkundig gebied.
  • Inspecteren/opleveren van woningen bij huuropzegging.
  • Beoordelen en opstellen van meerjarenplanningen.
  • Budgetcontrole.
  • Systemen REMS/ONYX. 
  • Accorderen van facturen.

2002 tot 2004 Vesteda - Bouwkundig medewerkster

  • Ondersteunen bouwkundig/technisch team. Beheren van agenda's opzichters, notuleren huurders-/bouwvergaderingen, uitwerken rapportages/meerjarenbegrotingen naar bewonerscommissies en huurders. 

2001 – 2002 RABO Vastgoed B.V. - Assistent projectontwikkelaars

  • Samenstellen/uitwerken samenwerkings- en financieringsovereenkomsten. Voorbereiden/uitwerken stukken vastgoedcommissie.
  • Projectdossiers beheren.
  • Uitwerken van opdrachten.
  • Notuleren/bijwonen van bouwvergadering/ overleggen met aannemers/ projectontwikkelaars/ architecten.

2000 – 2001 Rodamco Nederland – Assistent projectontwikkelaars

  • Bewaking procedures rondom investeringsvoorstellen, contracten, offertes en facturen. Opdrachten/budgetten verwerken in het systeem (SAP).

1998 – 2001 VastNed Management B.V. bij VastNed Offices/Industrial B.V. kantoren/ bedrijven - Assistent portfoliomanager

  • Opstellen huurovereenkomsten.
  • Klachten en renovaties aannemen/bespreken/uitvoeren en opleveren.
  • Huren factureren.
  • Gegevens verwerken in systeem REMS.
  • Huurincasso’s opstellen en verwerken.

1994 – 1997 ABC-OOMS Vastgoedbeheer B.V. - Medewerker bouwkundige/technische dienst

  • Behandelen bouwkundige klachten.
  • Storingen verwerken in systeem REMS.
  • Contacten onderhouden met aannemers.
  • Inspecteren/opleveren van mutatiewoningen.
  • Goedkeuringen voor onderhoud voorleggen bij eigenaar/VVE’s.
  • Bezichtigen van woningen.